Koszulki Lacoste zmieniają logo. Zamiast krokodyla – zagrożone gatunki

Koszulki Lacoste to już klasyka – każdy chyba kojarzy ich legendarne polówki z krokodylem na klatce piersiowej. Teraz czas na zmianę – francuska marka postanowiła włączyć się w działania proekologiczne i pokazać to na swoich sztandarowych produktach. Efektem współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody (IUCN) są właśnie koszulki, które widzicie na zdjęciach.

Ale uwaga, edycja „Save Our Species” jest limitowana – z taśmy produkcyjnej zjedzie tylko 1775 koszulek z podmienionymi logotypami. Dlaczego tak? Bo liczba koszulek z podobizną danego zwierzęcia odpowiada rzeczywistej licznie osobników tego gatunku, które pozostają jeszcze przy życiu.

I tak na koszulkach znajdziemy m.in. morświna, nosorożca, żółwia birmańskiego czy iguanę – wszystkie dumnie spoglądające na nas z miejsca słynnego krokodyla. Koszulki Lacoste w limitowanej edycji kosztują 185 dolarów za sztukę i dostępne są na stronie internetowej marki. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz IUCN, która zajmuje się odtwarzaniem zagrożonych gatunków.

Zobacz spot reklamowy:


Tak prezentują się koszulki:

lacoste koszulka
lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka


lacoste koszulka
lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka lacoste koszulka